خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
UK prepared to pay €40 billion Brexit bill: report
وقتی سبد خرید غافلگیرتان می‌کند!
افت ۱۵ درصدی تولید ون در تیر ماه

۱۴۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

Britain is prepared to pay up to €40 billion ($47.1 billion) to the European Union to settle its accounts when it leaves the bloc, the Sunday Telegraph newspaper reported.

مارونزیو ونس از تجربه خرید خود بعد از پولی کردن کیسه‌های خرید در فروشگاه می‌گوید و اینکه چگونه این باعث تعجب و واکنش او شده است.

تیر ماه امسال تولید انواع ون در خودروسازان داخلی به طور میانگین ۱۵ درصد کاهش یافت.

رئیس جمهوری اسبق و ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد که پاکستان را ارتش این کشور روی پا نگاه داشته است و سیاسیون صرفا باعث به هم ریختن نظم این کشور می شوند.

یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله‌ای با اشاره به رفتارهای خشونت آمیز خاندان آل سعود علیه شیعیان این کشور نوشت که عربستان باید اقدامات وحشیانه ضد حقوق بشر را کنار بگذارد.

انیمیشن «داستان لگو / The LEGO® Story»، یک انیمیشن کوتاه درباره داستان بنیانگذار کمپانی اسباب بازی لگو است. این انیمیشن را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

وزیر امور خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) پیش از دیدار با دوترته گفت، ایالات متحده تجهیزات شناسایی، آموزشی و اطلاعاتی و نیز هواپیما در اختیار فیلیپین قرار می‌دهد تا به مبارزه با شبه‌نظامیان حامی داعش در شهر ماراوی در جنوب فیلیپین کمک کند.

کره جنوبی امروز (پنجشنبه) اقدام رئیس جمهور آمریکا برای امضای لایحه‌ای که تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه، ایران و کره شمالی اعمال می‌کند تحسین کرده و ابراز امیدواری کرد که این اقدام هر چه سریعتر منجر به خلع تسلیحات اتمی پیونگ یانگ شود.

وزیر دفاع روسیه از افزایش توان حوزه نظامی جنوبی این کشور در مقابل تهدیدهای خارجی خبر داد.

وزیر نفت رابطه ایران و اندونزی را در سطح بازار جهانی نفت نزدیک و سازنده عنوان کرد و گفت: ایران و اندونزی رابطه نزدیکی در بخش خرید و فروش و همچنین توسعه و سرمایه‌گذاری میدان‌های نفتی دارند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/